30 grudnia 2013

Prolog

"Na żadnym zegarze nie znajdziesz wskazówek do życia."

Stanisław Jerzy Lec








Prolog

 Nigdy nie zastanawiałam się co zrobię gdy skończę gimnazjum. Pozostawiałam swoją przyszłość w rękach losu. Nie bałam się niczego... Na pozór odważna lecz w głębi cicha i nieśmiała.. Zawsze myślałam, że moje życie nie zmieni się nigdy. To była pomyłka. 

Jeden incydent potrafi zmienić wszystko. To czego się obawiamy

staje się jawą. Prosimy o pomoc, której nie uzyskamy, stajemy się zdani na siebie i tego się trzymamy. Podążamy przez świat w poszukiwaniu szczerości, która jest przykryta grubą taflą nienawiści, zła i fałszu. Wydaje nam się, ze to już koniec tracimy nadzieję i wtedy robi się wielka przepaść z której wychodzi cel. Życie uczy nas wielu rzeczy lecz wykorzystujemy je jednorazowo.  Nie ma sensu planować życia zbyt dokładnie.. Miałam niejednokrotnie szanse to doświadczyć. Mimo to nigdy nie myślałam, że zmieni się ono tak bardzo.. 
Istniałam,
istniałam nie dla ludzkości lecz dla siebie.
W końcu,istniałam dla kogoś.Za późno,za późno by coś mnie zmieniło.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz